20.3.2018

Kaiken (lainen) teoria




Olen oppinut ja pohtinut muutaman päivän sisällä, että:

Ihmisen kuluttama rasva (energia) poistuu yli 80 prosenttisesti hengityksen mukana hiilidioksidina. 
Toisin sanoen, oikeanlainen hengittäminen harjoitteiden aikana tehostaa rasvan polttoa(ko?). Olen entistä vakuuttuneempi joogan myönteisistä vaikutuksista.

En ymmärrä avaruudesta mitään. Hermostuttaa singulariteetti ja musta aukko ja samalla ihan kauheasti kiehtoo. Olen liian tyhmä. Katoaako informaatio aukkoon vai päteekö kvanttiteoria. Nyt vallalla on teoria, jonka mukaan informaatio säilyisi kuitenkin, mutta vielä ei tiedetä, kuinka se ongitaan takaisin. Haluan tietää, tutkikaa nopeammin!




Hiustenvärjäyksessä on ehdottomasti siirryttävä kasviväreihin. Takaisin, sillä aikoinani henna-värjäsin kyllä. Sittemmin olen vaan ajelehtinut. Testiin aion ottaa Cultivator's värin. Hienoinen ongelma on se, että en haluaisi lisää punaista, sillä omani puskee sitä jo entuudestaan. 

Valtameren pohjassa on toinen avaruus. Meri ja varsinkin sen pohja on todella syvä. Siellä on hautoja, vuoria, erämaita ja ekosysteemejä. Siellä elää taivaan vanhoja kasveja ja todellisia weird-tyyppejä, kuten barreleye-kala (tynnyrisilmä). Se näkee oman kallonsa läpi. Maan päällinen on meren alaiseen verrattuna ihan noviisi. 




Puhelimen taskulamppuvalikkoa pitkään painamalla saa säätää taskulampun kirkkautta. 

Mietin myös sitä, että juuri minä voisin vastata tietovisan kysymykseen: Mikä sana tarkoittaa aseen "potkaisua", rekyylin sijaan rektaali. 

Ja nyt seuraa vahva suositus tubettajatulokkaasta. Hän on Terttu (Rajala), joka tubettaa puutarhasta ja luonnosta. Jihuu! Olen ollut vailla Terttua, joka neuvoo minulle käytännön asioita maanläheisesti, jotta minun ei tarvitse itse kokea kaikkea kantapään kautta taikka että saan ehkäpä vahvistusta joillekin olettamuksilleni. Terttu sai tilaajia ensimmäisen vuorokauden aikana jo 90. Nautin joka hetkestä. Mene tästä suoraan sinne. (104 tilaajaa, go Terttu go!)




Ihmeiden täyttämää viikkoa.



4 kommenttia:

  1. Muut jutut meni yli, mut kasviväriasiaan vinkki: https://www.ruohonjuuri.fi/hiusvari-vaaleanruskea-khadi-8906020510524

    Tällä tulee lämmin keskiruskea ainakin mun melko tummaan tukkaan ja sitten tällä merkillä on myös tummanruskea, jossa tosi vähän punaista. Minä värjäsin ennen punaisella hennalla, kunnes tajusin, että onhan näitä ruskeitakin :) Hennaaminen / kasvivärjäys on kyllä hieno asia tällaiselle ennen aikojaan harmaantuneelle ekoilijalle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiitos tästä. Saan tuota mainitsemaani väriä kokeiluun ystävän kautta, mutta pistän tuon sun suosituksen korvan taakse, jos toinen epäonnistuu.

      Poista
  2. Mahtava tube-vinkki, syöksyn tästä seuraamaan Terttua! Ihanaa kevään odotusta ja puuhakkuuden pohjavalmisteluita sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä hyvä, Tertulle lisää katsojia. Ja samaa sinne, kiitos!

      Poista